LT Hadinka
Sobota 9.8.
Autobus nás dovezl až na místo do krásného údolíčka, kterým protéká říčka uprostřed lesa. Spíme v chatkách, ale k dispozici máme sociální zařízení včetně sprch s teplou vodou.
Po rozdělení do chatek a ubytování jsme se šli seznámit s okolím a zjistili jsme,že nedaleko je koupaliště, kde jsou i houpačky a kolotoče. Tety kuchařky nám k večeři uvařily šunkafleky a všem nám chutnalo. Večer jsme byli tak unavení, že jsme rádi zalehli. Přivezli jsme si s sebou sluníčko, takže nám hvězdičky svítily celou noc.....

Neděle 10.8.
Ráno nás vzbudilo sluníčko a modrá obloha. Po dobré snídani jsme si vyrobili jmenovky – kolíčky a pak všichni pod vedením Verči stavěli kousek dál v lese domečky pro skřítky. Všem se nám moc povedly. Po pečeném kuřeti s rýží byl polední klid ….... Jenže – našli jsme za chatkami kamínkový vstup do říčky , takže místo odpoledního zaměstnání a vyrábění skřítků jsme budovali přehradu. Kazila nám to Ladyna /táborový „cannisterapeutický“ pes /, která za dva položené kameny minimálně jeden odnesla. Ale do večera se dílo podařilo a máme přehradu !!! K večeři jsme si opekli na ohýnku špekáčky. Tak skončil den druhý – táborový.

Pondělí 11.8.
Den střelecký.........Dnešní den byl opravdu vydařený. Od rána nám svítilo sluníčko a bylo teplo. Dopoledne jsme vyráběli s dětmi skřítky z přírodních materiálů. Skřítci budou bydlet v lesních přístřešcích, které jsme vyráběli včera. Po vydatném obědě a klidném poledním odpočinku nás opět přilákala místní říčka. Pořádně jsme se vyřádili a přesunuli jsme se ke střelnici. Tam jsme zažili spoustu legrace a napětí. Měli jsme možnost vystřelit si vzduchovkou sladkou odměnu. Všem se nám moc dařilo a vychutnávali jsme si svou zaslouženou odměnu. Stali jsme se střeleckými mistry!
S úsměvem na tváři jsme večer unavení ulehli do postele a nechali si zdát o uplynulém dni.

Úterý 12.8.
Den jezdecký …....... Dnešní den byl ve znamení cestování. Po vydatné snídani nám paní kuchařky daly každému ještě jablíčko, horalku a „pitíčko“ a my jsme se vydali do Klokočova. Naše karavana byla velice dlouhá, protože její členové měli rozdílné tempo chůze. Pro ty nejpomalejší tady byl strejda Olda, který se měnil podle potřeby ve vláček, letadlo, mašinku a někdy i soumara, s jeho pomocí jsme všichni zdárně došli cíle – Františkova dvora, kde nás kromě koníčků zaujala i místní klouzačka s prolízačkami.
V jízdárně jsme měli k dispozici jednoho koníčka a jednoho poníka. Cestou zpátka jsme se ještě stavili na zmrzlinu. Odtud ty nejunavenější z nás odvezla paní kuchařka autem. Když jsme došli do tábora nemohli jsme se dočkat řízku, který už voněl oknem z kuchyně. Po večeři jsme pak všichni postupně upadali do postelí příjemně unaveni z krásně stráveného dne.

Středa 13.8.
Ráno jsme se probudili s deštěm, ale počasí se nám naštěstí rychle vybralo. Po chutné snídani jsme se dali do batikování našich bílých triček – všem se nám určitě povedly. A díky slunečnému počasí jsme po obědě mohli odcestovat na olympijské hry do Pekingu. Soutěžili jsme v překážkovém běhu, v hodu oštěpem, v bowlingu a v šermu.

Čtvrtek 14.8.
Po ránu jsme se vykulili z postýlek, kuchařky nás nakrmily dobrou snídaní a poté jsme vyrazili proti proudu říčky Budišovky, abychom mohli zmapovat její okolí. Po příchodu zpět do tábora jsme dostali výkresy, na které jsme tuto dobrodružnou cestu nakreslili.
Sluníčko nám odpoledne vydatně svítilo a tak jsme to využili ke slunění, koupání, odpočívání a někteří odvážnější šli nakoupit s asistenty suvenýry mimo tábor. Asistentka Janička mezitím nakreslila obrázky na trička také pro kuchařky. Před spaním jsme zaslechli ze sousedního tábora písničku na dobrou noc, takže se nám pěkně usínalo.

Pátek 15. 8.
Den ,,Hledání pokladu“... Ráno jsme vstávali za doprovodu velkého hřmění a blýskání. Pomalu jsem se začali bát, že dneska nepůjdeme hledat slíbený poklad. Sluníčko se na nás ale odpoledne naštěstí usmálo. Dopoledne jsme šli na houpačky a vyráběli jsme panenky a jiné hračky. Po obědě nastal dlouho očekávaný okamžik - ,,hledání pokladu“. Dostali jsme na cestu proviant a vydali se na cestu. Cesta k pokladu byla strmá a trnitá, no prostě taková, jako ke každému pokladu. Po cestě jsme navíc plnili různé úkoly. K cíli jsme doskákali žabími skoky a poklad hledali ve vrátnici. Po pokladu jsme slavili Martínkovi narozeniny. Všichni jsme mu popřáli a za odměnu dostali zmrzlinový pohár. Aby toho nebylo málo, na večeři jsme měli všemi oblíbené langoše. S plnými břišky jsme si ještě chvíli povídali a šli spát. To se nám to krásně spalo.

Sobota 16.8.
Den vánoční a zároveň poslední táborový. V noci byly tři velké bouřky a ráno pršelo, takže jsme dopoledne byli v jídelně a tvořili a tvořili. Někdo skládal origami,někdo lepil, Janička „plácala“ z hlíny další sadu panáčků. Kolem poledne se přece jen počasí umoudřilo a občas vysvitlo sluníčko. Ve tři hodiny přijeli dva koníčci a oslík,takže bylo o zábavu postaráno. Pak jsme si nazdobili stromeček a dostali dárky. Večer jsme poseděli u kytary a nikomu nevadilo,že buřty byly jen ohřáté na kamnech.......

Neděle 17.8.
Den odjezdový …...... Už se těšíme na mamky a taťky, poslední pozdravy, poslední smutné slzičky z loučení a hurá domů !!!!!