LT Mašůvky
Neděle 9.8.
Naše pirátská plavba započala v Brně na autobusovém nádraží. Horký vítr nás odvál až do Hlubokých Mašůvek u Znojma. Zde na nás čekaly chatky a stany, které budeme obývat až do následujícího neděle.
Opoledne patřilo zabydlení se a prozkoumávání nejbližšího okolí. I když slunce bylo nelítostné, zahráli jsme si první pirátské hry. Po večeři byla naše týdenní plavba slavnostně zahájena pod pirátskou vlajkou.
V rytmu tance jsme rozvlnili naše stylové kostýmy. Zmořeni z horka a nalodění se na náročnou cestu jsme padli na prkna našich kajut.

Pondělí 10.8.
Do pirátského dne jsme se probudili a po dobré snídani v podobě krajíců chleba s česnekovou pomazánkou jsme si dali menší rozcvičku a zahráli si pohybovou hru. Poté na nás čekalo rozluštění pirátské šifry k pokladu ukrytému v okolí. Našli jsme ho schovaný v nedalekém lesíku. Po nalezení pokladu piráti prozkoumávali vesnici Hluboké Mašůvky. Cestou jim cvrnklo do nosu krásné koupaliště, spěchali tuto radostnou zprávu říci do tábora, kde na ně čekala mísa ovoce. Jelikož bylo velké horko, postavili jsme si pod stromy pirátské doupě z dek, kde jsme hráli společenské hry. Myšlenky pirátů byly stále na koupališti, proto jsme po obědě vyrazili na celé odpoledne plavat. Každý se chopil své role- potapěče, plavčíka, kormidelníka...
Po večeři jsme navštívili pirátský salón krásy, každý z nás si vybral jiné líčení na večerní taneční rej a focení. Zakotvili jsme plni dojmů do kajut a nechali si zdát o dalším zítřejším dobrodružství.

Úterý 11.8.
Pirátský den číslo 3 jsme započali výbornými domácími marmeládami s vánočkou a kakaem. Poté nás čekala ranní půlhodinová rozcvička, při které jsme protáhli staré pirátské kosti. Piráti, pirátky a pirátčata si uklidili své lodní příbytky. Kontrola dopadla více než dobře. Všichni, bez výjimky, byli ohodnoceni usmívajícím se smajlíkem. Nakonec jsme vyrazili na další šifrovanou pirátskou stezku, kde bez problému našli ukrytý poklad. Cestou zpět jsme navštívili místní obchod, a osvěžili jsme se nanukem. Na oběd byla výborná hrachová kaše se sekanou a okurkou. V poledním klidu někteří z nás hráli pexeso, Člověče, nezlob se apod., a jiní relaxovali pod korunami stromů. Po odpočinku jsme vyrazili natěšeně na koupaliště, kde jsme celé odpoledne dováděli v osvěžující vodě. Večer děti dostaly zasloužené diplomy a odměny. Před spaním jsme si zanotovali na dobrou noc trampské písně.

Středa 12.8.
Středeční ráno jsme jako obvykle započali rozcvičkou, aby se naše pirátská těla pořádně protáhla. Poté jsme se připravili na plavbu do nedalekého Znojma. Po příjezdu do města jsme vyrazili na první obhlídku. Hladová břicha jsme nasytili v místní krčmě a nemohli jsme odolat i sladké tečce v podobě výborné zmrzliny. Úplnou náhodou jsme narazili na skupinu muzikantů a komedianta z Brna, se kterými jsme se pobavili a dokonce si i zazpívali a zatančili. Někteří si vyzkoušeli i hru na hudební nástroje.
Čas se přiblížil k době, kdy jsme měli zamluvenou prohlídku městského podzemí, a tak bylo třeba, abychom se přesunuli ke vstupu. Městské podzemí bylo pro některé velice strašidelné a prohlídku si bohužel nechali ujít. Ti co překonali svůj strach a obavy z neznáma, zažili zajímavou prohlídku, dozvěděli se něco o historii podzemních chodeb. Během prohlídky byli vidět i tajemné bytosti a kostlivci... Po prohlídce jsme se posilnili a pomalu se začali přesouvat na autobusovou zastávku. Cestou jsme mohli obdivovat krásy města a výhledy do okolí. V táboře jsme pro dnešek zakotvili, odpočívali a nabírali síly na další plavbu.

Čtvrtek 13.8.
Po pirátské rozcvičce se všichni vydali na výšlap ke zřícenině hradu. Cestu lesem sledovali po turistických značkách. Po zdolání 7 km se občerstvili a vytrvalejší piráti pokračovali ve stezce do 9 km. Prozkoumali hrad a vydali se na cestu zpět do tábora na oběd. Odpočinuli si a šli se osvěžit do místního koupaliště. Všichni stateční piráti byli odměněni diplomy a drobnostmi. Nikoho neodradil pohyb a zahráli si fotbal a jiné pohybové hry. Na večeři byla krupicová kaše, na které si všichni pochutnali. Dnešní den se ukončil diskotékou, na které se všichni vyřádili a zakotvili do postelí na další den. Musíme nabrat síly na zítřejší výlet do pravěku.

Pátek 14.8.
Dnes jsme si malinko přispali, abychom nabrali síly na dnešní program. Po snídani jsme vyrazili na autobus, který nás zavezl do Chvalovic, kde nás čekal Prehistorický svět. Cesta do Znojma trvala příliš dlouho, a proto jsme nestihli navazující spoj do Chvalovic. A tak jsme si zpříjemnili čekání výtečnou zmrzlinou, nanuky a Bubble Tea.
Do Dinoparku jsme nakonec dorazili živí a zdraví. Všichni piráti byli odvážní a děsivou prohlídku zvládli. Viděli jsme různá prehistorická zvířata, která se hýbala a vydávala strašidelné zvuky. Cesta zpátky probíhala bez problémů. TEDY AŽ NA SLEPÝŠE, KTERÉHO DOBĚHL VČEREJŠEK, TUDÍŽ S NÁMI NEJEL A DORAZIL DO TÁBORA O DVĚ HODINY POZDĚJI. :-) Celí zpocení a unavení jsme dorazili do tábora, tak nám nezbývalo nic jiného, než zahájit vodní bitvu. Byli jsme rozděleni do dvou družstev, ale piráti po chvilce útočili, hlava nehlava, i na své spojence.
Večer nás konečně čekal taborák spojený s opékáním špekáčků. U ohně jsme zpívali a užívali si!!!

Sobota 15.8.
Dnes po velmi dobré snídani jsme šli hledat poslední část pokladu.Pod velkou lípou jsme našli zlaté mince. Při obědě nám hrozila bouřka, a proto jsme místo naplánovaného koupání navštívili nejbližší hospodu a všichni dostali kofolu. Po příchodu do tábora přichystaly asitentky pro děti odpolední aktivity. Připravily sedm stanovišť, jako jsou například ochutnávání jídel poslepu nebo házení míče do kbelíku. Všechny děti zvládly tyto disciplíny a za to dostaly diplom a menší odměnu. Když jsme měli sbalené kufry, kapitánka nás všechny svolala na zavěrečnou schůzi pirátů. Všichni dostali certifikáty a odměny a po velkém tancovačce i dobré čokoládové zmrzlině se šli do postele vyspat na zítřejší odjezdový den.